Månsken

Jag har vart ute på Känsö i Göteborgs skärgård ett par dagar och har därför inte kunnat blogga. Jag och Anna var där för att träffa de nya ettorna och intervjua dem om vad de tycker om Bernadottegymnasiet. Tyvärr fick vi efter två dagars filmande veta att vi inte får använda något av det material vi har därifrån eftersom Känsö är en militärö som är skyddad och därmed är det inte tillåtet att fota eller filma något där... Det är nu bara att göra om alla intervjuer och försöka hitta ny inspiration till att göra ett bra arbete.



Hmm jag vet Filip,, och det blir bara mindre och mindre inspirerande att skriva för varje dag... ;o) hehe Jag får ta mig i kragen redan i eftermiddag och göra något åt saken :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0