Påsklov!

Jag kan inte fatta att det redan är påsk, det som kändes så sjukt långt bort alldeles nyss...

I dag har jag varit med Jonna och hennes kompis Alexandra i stallet och hjälpt dem med hoppträning eftersom de ska tävla i helgen. De var så sjukt duktiga båda två, för att inte tala om den undebart söta lilla ponnyn. En vit liten shettis med svarta prickar på. Precis som lilla gubben fast mycket mycket mindre! ;o)

Efteråt åkte jag hem till de andra små busbarnen och lekte med dem en stund. Vi åt kräftor och räkor och hade det mysigt. När Malin sa till Tobias att han inte bara skulle äta räkor när han sitter och mölar i sig dem så säger han helt spontant: Men jag fick ju inte ta fler kräftor! Haha gullungen. Vi syftade ju kanske mer på att han skulle äta bröd till räkorna ;o)

I morgon ska jag fota, det var alldeles för länge sen sist...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0