En dag kvar!

Tidigt i morgon åker vi! Det är så mycket blandade känslor just nu, dels ska det bli jättekul att åka och spännande med allt nytt. Dels kommer jag sakna allt och alla här så himla mycket!

I dag har jag och Tessie varit i Varberg och haft en mysig "sista-dag" ihop. Först åkte vi till Simstadion där också Jonas och Janne var eftersom vi skulle vara med i ett luftmadrass-race. Det var tokroligt och första heatet vann vi överlägset. Sedan åkte vi ut i semifinalen mot det lag som sedan skulle visa sig bli vinnarna så det kändes bra ändå ;o) Efteråt gick vi in till stan och hittade en mexikansk restaurang där vi köpte en mega-nachotallrik ihop. Supergott och fräscht var det och vi hade det mysigt.

Nu är nästan allt inpackat i bilen, så tidigt i morgon bitti är det bara för oss att åka. Jag har sagt hejdå till mormor och morfar och pappa och André i kväll... Och jag har ätit min sista mamma-lagade middag på lääänge :o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0