I min nya stad

Tänkte att jag skulle visa lite bilder på hur det ser ut här :o)



Så här såg det ut första dagen efter att vi tömt bilen och varit på IKEA och köpt lite möbler och en säng


Efter att ha fått hjälp med att montera bord och fåtölj och annat så har det blivit riktigt mysigt här



Ja, en liten rundtur i min lägenhet... De vita stolarna som ni ser på bilderna köpte jag på myrorna när jag och mamma var här uppe i somras. De är i lite för kall vit nyans för att vara helt rätt, men de får nog vara så. Mina planer med någon form av tyg runt sängen sprack då jag insåg att det var cementtak, istället har jag klätt väggarna kring sängen i vitt tunt tyg eftersom de var lite fläckiga och spacklade på sin ställen.

I dag tror jag inte att det händer så mycket mer än att jag ska försöka ta mig ner till tvättstugan och se om det finns någon ledig tvättid. Det blev så otroligt tomt när mamma och Kigge åkte, och jag saknar dem redan massor!


Kommentarer
Postat av: Mika

ååh vad fint!

2010-08-20 @ 12:44:54
Postat av: elin

ser skit bra ut ju, duktig du är !<3

2010-08-20 @ 14:13:21
URL: http://elinakeson.blogg.se/
Postat av: Caroline

*Haha tack tjejer! <3

2010-08-20 @ 14:15:28
URL: http://heartline.blogg.se/
Postat av: mosterMalin

Vad jätte fint du har det, Chritopher skvallrade igår om att allt skulle vara rosa,ha,ha

Får memorera hur du har det innan jag kommer med inflyttningspresent, KRAM <3

2010-08-24 @ 10:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0