Tre dagar kvar!

Jag har varit i Kungsbacka och köpt små presenter till mina goa kusiner som de ska få innan jag flyttar ;o) Tänker inte avslöja vad här eftersom några av dem läser emellanåt, men det är något som också jag kommer ha glädje av förhoppningsvis...

Snart är det dags att göra sig iordning för att åka in till Gbg, men vad tar man på sig när allt är nerpackat i lådor? Hmm, får lura på detta en stund tror jag. Blir förresten sista gången på läääänge som jag träffar tjejerna, kommer sakna dem massvis. På något sätt tror jag fortfarande att allt är som vanligt, att vi om några dagar ses igen i skolan, med packade ryggsäckar på väg ut på äventyr på något fjäll :o) Jag önskar att det var så ibland...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0