Huvudet fyllt med sten

Jag vaknade vid 12-tiden i dag, men låg kvar i sängen länge. Det känns som om någon fyllt mitt huvud med sten, min kropp med gele och att det sitter någon och kramar om nerverna i min nacke så att det gör ont. Mina ögon var dessutom knallröda och kliande när jag vaknade... Vill inte, orkar inte vara sjuk mer.

Sittningen i går var förresten väldigt trevlig och vi hade det bra bakom baren. Ont i huvudet hade jag, men så länge man hade något att göra så glömde man bort det. Dock dog det hela ut ganska tidigt, så redan vid två hade vi städat och gjort klart allting. I kväll är det pubtömmning, och det innebär att det kommer vara galet mycket folk och jag vet inte om jag orkar. Får se hur jag känner mig när det närmar sig...

Ber föresten om ursäkt för alla mina deppiga inlägg om att jag är sjuk. Men det händer inte så mycket annat omkring mig just nu.

Kommentarer
Postat av: Pontus

Äsch, lite händer det väl ändå i ditt liv?

Tömningen gick bra, folk kan som vanligt inte bete sig i vissa lägen, du gjorde klokt i att vara hemma. Nu är klockan kvart i sju och jag har precis kommit hem i stort sett.



Puss <3

2010-12-12 @ 06:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0