Igår och i dag

Gårdagen i går försvann. Eller hur man nu säger. Eller rättare sagt så gick den fort. Vaknade mysigt men var lika trött, om inte tröttare, som när jag la mig. Gick tll skolan för att upptäcka att föreläsningen var HELT VÄRDELÖS, så jag gick hem vid första bästa tillfälle och kröp ner i sängen igen. Sov ett par timmar, innan jag gick tillbaka till skolan.

Väl hemma igen hann jag knappt innaför dörren innan Kitija ringer och frågar om jag ska på insparksmötet som är typ NU! Öhm, ja okej. Jag gick dit, och vips så blev jag general för vårterminens nollning ihop med Kitija. Det ska bli kul :D

Kom hem från mötet, hann äta lite snabbt innan jag strosade till friskis med Cajsa för att träna. Det var alldeles för länge sen vi var där, och det kändes vill jag lova! Träningsvärken kommer nog smygande snart...

Nä, nu ska här sökas artiklar om ADHD inför rapportskrivningen. Lättare sagt än gjort, så önska mig lycka till!

- Lycka till Carro!
- Nämen tack! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0