Slappisdag

Oj en sån slappardag jag har haft i dag. Började dock lite annorlunda med att jag svimmade när jag stod och diskade. Sedan har jag varit vråltrött och det enda jag väl egentligen har fått gjort är att skriva ett par brev till mina goa kusiner där hemma. Nu har jag just legat och sett på Grinchen och efter det blev jag serverad mat av en underbar person :D
I morgon bitti ska jag upp till sjukhuset och få en förberedande spruta för vaccination av tuberkulos. De ska kolla om jag möjligen har antikroppar mot det sen innan och har jag det slipper jag ta spruta på torsdag. Men att jag skulle ha det är ganska otroligt...
Nu ska jag gå och lägga mig snart, så att jag orkar gå upp klockan sju i morgon bitti. Usch, längtar inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0