20

Då var man fyllda 20 år. Inte tonåring längre, men barnet i mig finns fortfarande kvar, det kan jag garantera ,o) Jag och min bror var ute och lekte i snön på dagen innan vi åkte hem och blåste ballonger för kalaset. Sedan kom gästerna och jag fick fina paket; ett Esprit-armband av Malin, Gunilla med familjer och mormor och morfar, sex vinglas till min samling av Eva m familj och Elly och Curt, ett halsband från Christopher och André, en låda äpplen av mormor, en laptopväska plus pengar från mamma och Håkan Hellström-DVD live från Peace and Love från Boye.

Min dag har varit lugn och mysig, dessutom har jag fått härlig snö i massor som jag önsade!! =o)
Hoppas att ni också har haft det bra <3

Bilder från dagen och på presenterna kommer ev senare, men har för tillfället inga bilder alls på datorn...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0