10 Juli 2010 <3

En totalt fulländad dag, kunde inte ha blivit bättre på något sätt. Dagen började tidigt med förberedelser inför Ölmanäsdagen/Småköret, klubbens egen regatta. Jag tävlade med min E-jolle och är riktigt nöjd med hela seglingen. Jag kom på 6:e plats totalt av 14 i min klass. Det var riktigt häftigt att se 50 båtar ute på fjorden. Vindförhållanden och vädret var helt på vår sida och bjöd på strålande sol och avtagande vind runt 3-4m/sek.

På kvällen var det sedan dags för det STORA FIRANDET! Jag kan inte beskriva mina känslor i ord, men jag kan säga så mycket som att det kunde inte på något sätt ha varit bättre. Vinden avtog helt vilket var perfekt för ring- och vattenskidåkning, grillning, bollkastning/svampkastning/pyramidkastning och fiskedamm, QUIZ med fjorden runt-frågor livemusik och allsång. Massvis med folk i alla åldrar, gamla ordföranden och klubbmedlemmar samt barn från seglarskolan och piratskolan. Jag är riktigt stolt över att ha lyckats med detta firande och alla verkar supernöjda med kalasandet. Utan allas fantastiska engagemang hade inget av detta varit möjligt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0