Elida på besök

I kväll kom Elida på besök till Gårda Brygga och ankrade precis utanför tribunen samtidigt som vi skulle ha vår vanliga seriesegling. Just när femminutaren gick upp så började Elidas besättning sjunga "O happy day". Sedan höll de på i en timma, precis lagom till när vi hade seglat färdigt. Det kändes nästan lite magiskt när de sjöng och spelade "Amazing Grace" just när jag passerade mållinjen!! Hehe

Som tur var hade Elsa hittat min kamera så hon fick flera häftiga bilder på oss när vi seglade och Elida låg precis bakom oss.

En lite grötig start, men jag, Johan och André kom iväg bra.


Så här mycket publik har vi aldrig haft på våra seglingar!! Riktigt kul!


Seglingarna gick bra och jag höll min andraplacering genom hela racet. Väl i mål radade vi upp oss och visade publiken hur man kapsejsar en båt, eller ja, fyra båtar (Det var dock lite för grunt så masten gick i botten...) ;o) hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0