Längtan

Jag längtar så sjukt mycket efter att det ska bli den 16 augusti, dagen då jag får tillträde till min nya lägenhet och flyttar upp till Sundsvall. Jag har redan börjat planera vad jag ska ta med mig upp, vad som ska köpas nytt, hur jag ska möblera och få de 22 kvadratmetrarna så mysiga som möjligt. Eftersom det bara är ett anda rum med en kokvrå så vill jag på något sätt få någon form av avgränsning där sängen ska stå. Har lite funderingar på hur man kan lösa detta genom att sätta upp en gardinstång eller liknande runt sängen och hänga upp något vitt skirt tyg, likt en sänghimmel från sagornas värld. Jag vill att allt ska gå i ljusa färger, så mycket vitt och ljusrosa kommer det att bli...


Har också lite planer på några lite färgstarkare inslag här och var, men de får ni se någon annan gång ;o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0