Skara Sommarland

I dag har jag haft barnsligt kul ihop med Lina, Hanna och Sara på Skara Sommarland. Tessie fick i sista stund hoppa av eftersom hon blivit sjuk :o(, men vi andra hade jättekul i alla fall! Vi åkte bergbana, rutshkana, go-cart, slänggungor och nått som snurrade fruktansvärt. Dessutom tillbringade vi en stund i vattenparken där vi åkte matta, ring, rutch-kanor, linbana och spolades ner i toaletten och skvalpade runt i vågorna ;o) Vi åt glass och tacos och hade det bara allmänt mysigt, speciellt när vi kollade på den fantastiska piratshowen med snygga simhoppare från Colombia ;o)

Kanske kommer det bilder senare om Hanna lägger upp dem så att jag kan låna hit några, själv hade jag så kul att jag inte hann fota nått... ;o)

Hoppas på att fler från klubben kan komma med nästa gång vi hittar på något liknande, det var ju trots allt ungdomssektionen som jobbat ihop till detta evenemang under förra sommaren...

Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren Emma- en glimt av mitt hästliv :D

Riktigt fin blogg :D

Vad händer i veckan då?



Kram :)

2010-06-22 @ 22:03:42
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0