Vinterfjällskurs

Tidigt i morgon bitti åker vi till Funäsdalen större delen av klassen. Vi ska vara borta en vecka och ha kurs i vinterfriluftsliv. Vi ska bo i stuger och göra dagsturer på längdskidor, gräva nödbivack, bada isvak och sova i snöbivack. Ska bli hur kul som helst och jag lovar bilder från veckan nästa helg!!


Konstiga saker som hänt i dag:

*Anna tror att hon blivit bestulen på sin plånbok, men den låg i hennes säng.
*Matuppdelning i småpåsar inför veckan
*Vi upptäcker att den dator vi redigerat vår film på saknar DVD-brännare
*En Eva jag käner ringer och frågar om jag sett hennes nycklar som hon just tappat bort
*Jag upptäcker att jag inte har min snödräkt som jag tog hem från skolan i går. Insåg att den var kvarglömd i en skoaffär på Kungsmässan. Får lyckligtvis tillbaks den via pappa
*Lillbrorsan ringer gråtandes och berättar att hans hamster Polly har dött.




Vila i frid lilla Polly <3


Kommentarer
Postat av: Filip

och var är de omtalade bilderna från bivack och isvaksbadandet?? :)

2010-03-24 @ 00:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0