Virka OS-mössa

I dag mår jag nog bättre än på länge, men fortafarande inte helt bra. Slipper i alla fall att vara själv hemma då mamma är ledig i dag =o) Hon är för snäll hon, kommer med mat och dricka och tidningar och allt bara för att jag ska hinna bli frisk iför lördag då jag ska upp till fjällen med skolan...

Nu har hon nyss tagit massa mått på mig för hon ska börja fixa min balklänning, men för att jag inte ska behöva sitta och titta på utan att ha något att göra så åkte hon just till Frillesås för att köpa virk-garn till mig. Hon hade hittat en beskrivning på hur man virkar en sån där OS-mössa så det är vad jag ska ägna dagen åt. (Som om att inte jag egentligen har hur mycket plugg som helst att göra... :o( )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0