En helt vanlig dag...

Eller inte kanske, för trots att det är onsdag så är det nästan fredag. I morgon är det söndag och sedan är det klämdag och då får man också vara ledig :o) Lååånghelg med andra ord.

I morse delade METRO-snubbarna ut sommarens nya glassar i hela Göteborg. Jag fick en annanas-glass som faktiskt var riktigt go (även om man inte är jättesugen på glass vid 07:15 ;o) ) Efter att jag och Anna skickat in vår projektrapport så tyckte vi att vi var förtjänsta av en glass så vi åkte helt enkelt in till stan igen. På drottningtorget fick jag en Magnum Gold och Anna en bröllopsstrut. Trots att klockan bara var nio, vilket innebär att inga affärer var öppna, så gick vi en promenad genom Nordstan och bort till kompassen där Anna beställde klipptid. I Brunnsparken råkade vi (som av en händelse) springa på en -GISSA VAD!!! Jo, en METRO-snubbe med glassar. Denna gång fick vi varsin gitarrglass ;o) Så på mindre än två timmar hade jag provsmakat tre av sommarens nyheter i glassväg.

I ÖSREGN stressade jag hem från skolan i dag för att hinna åka till träningen som är flyttad till halv sex (ingen bra tid...), men väl där var jag helt ensam, inte ens tränaren var där. Ingen kom, och efter sms-kontakt med tränaren blev träningen inställd... Jag som var så sugen på att träna i dag. :o(

Nu ska jag sova, och det läääänge. GOD NATT! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0