Längtan

Jag drömde en dröm häromveckan, en dröm jag länge trodde var sann. Jag drömde om en kärlek, en kyss så öm som en kyss kan vara. Om ett par underbara ögon som fick mig att rodna och fnittra. Jag drömde drömmen igen i helgen. Jag mötte samma ögon som återigen fick mig att le, jag drömde om kärleken, men något var annorlunda. Kyssen fanns inte där. Kanske den inte skulle vara där, kanske var den bara ett misstag, då, i den första drömmen...

Men jag önskar så att kyssen inte var ett misstag, att drömmen var sann och att jag får se de där ögonen igen...


Kommentarer
Postat av: Mika

Åh hade varit jättemysigt om du kom men jag börjar jobba dagen efter att jag har tagit studenten... så jag vet inte hur kul det är att vara här då. Det skulle vara om du kommer upp över en helg typ, du får ju stanna längre men jobbar 8h om dagen.

2010-05-19 @ 19:32:12
URL: http://mikado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0