Ännu en fullspäckad dag

Tack "Sony Eriksson" ;o) hehe för den värmande kommentaren <3 Jag kommer upp i morgon igen!

Timmarna här hemma har dock varit alltför få, och jag har inte hunnit med allt jag velat göra. Eller jo, det har jag hunnit, men jag har inte kunnat njuta av det utan bara varit stressad hela tiden. Stressad för att sekunderna tickar iväg, stressad för att timmarna gått och tiden för hemresan närmar sig. Stressad över tentan...

I dag har jag i alla fall varit och hälsat på hos mormor och morfar. Morfar berättade om sin Chicago-resa och han verade ha haft det väldigt bra. Vad glad jag är att han fick komma iväg dit. Sedan pluggade jag några timmar med mamma, inte för att jag blev nått klokare. Sedan åkte jag in till Kungsbacka med Elin och tränade lite badminton. Ganska ogenomtänkt måste jag säga, jag kommer ju ha träningsvärk i m.radialis, vilket är den muskeln i armen man använder när man skriver... :o/

I morgon ska jag hälsa på Matilda och Daniel, sedan en sväng till Frillesås och lämna ett kvitto till Malin och säga hej till dem innan jag och Anna åker in till Göteborg och träffar Jennifer på centralen för en fika :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0