Bacillusker eller nått


Nu var det längesen ni fick se någon av mina fina teckningar, så här kommer en. Jag har som ni ser skaffat färgpennor för att göra det hela lite roligare, så nu kommer det säkert bli många fina bilder i mina block ;o) Frågan är hur mycket det kommer ha med föreläsningarna att göra bara?! hehe I vilket fall så är det dom där små rackarna på bilderna, bakterierna, som gör oss sjuka om ni inte förstod det. De finns förvisso på och i oss hela tiden och ska vara där, men ibland är de på ställen där de inte ska vara och då blire inget bra...

Vart är snön som alla pratar om förresten? Jag trodde jag flyttade norrut för att få mer snö, men nu verkar det som om det är snö i hela Sverige förrutom just här i Sundsvall :o/ Får hålla tummarna för att den kommer i natt! Och gör den det så måste min mössa bli färdig så jag ska fortsätta virka på den.

JUST DET JA! Jag har ju glömt att visa bilder på några saker jag virkat, det kommer i ett inlägg under kvällen! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0