Julstäd och stök

I går var jag på KTC och övade på att ta på mig sterila handskar. Lite överkurs att behöva sex timmar för att lära sig det kanske, men vi hade ganska kul i alla fall. Jag inser att jag saknar min kamera mer och mer för varje dag som går, den som badade i cider för några veckor sedan. Jag kan ju inte ta kort på allt kul som händer, för även om jag älskar att fota med min systemkamera så är den alldeles för klumpig för att släpa med sig jämt. Och det är ju alla vardagsaker man vill kunna ta kort på med en liten kompaktkamera... Jag får önska mig en i julklapp helt enkelt, för er skull så att ni kan få se bilder från allt knäppt jag hittar på^^

Efter KTC i går kunde jag inte längre vänta med att få börja städa och göra julfint. Det är ju faktiskt första advent på söndag! :D Jag har bytt till röda gardiner och ljus, satt upp en adventsstjärna i fönstret, lagt på en julduk på bordet och förberett för adventsljusstaken på bordet. Måste skaffa mig en liten ljushållare för mitt datumljus med bara :D Och självklart sitter min chokladkalender på väggen!! :D

Lovade mamma att visa bilder på hur mysigt jag gjort, så här kommer nåra...




Denna ska göras i ordning mer är det tänkt. Fick en idé om att jag skulle gå ut och hämta mossa från skogen, men så kom jag på att det ligger massa snö ivägen... Hmm, får nog bli att köpa i alla fall ;D


Kommentarer
Postat av: mika

Åh vad mysigt :D Jag måste verkligen komma upp och se det i verkligheten snart ;)

2010-11-24 @ 14:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0