Ojojoj

Efter en otroligt lång och händelserik dag med föreläsning och diverse möten på Kåren och sedan lite flummande framför TV:n hos bästa Erika så är jag nu helt slut! På vägen hem gjorde jag och Patricia snöänglar, min blev en rumpängel som ni kan få se om jag orkar koppla in mobilen i morgon. De retade mig för den, Cajsa och Patricia alltså ;o) Men jag tyckte den va fin i alla fall!

Cajsa har också fått mig att göra en matlåda till i mon då vi ska äta i skolan så att vi sedan kan gå och träna. Sen går jag nog och handlar medans Patricia blir klippt av vår egna privata frissör; Cajsa :D Efter det ska vi göra FLER ÄNGLAR och LEKA i snön!!! <3 Man måste ju passa på!


En till bild från promenaden i förmiddags :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0