Små verk



Kommer ni ihåg när jag visade den bilden ovanför och inte ville berätta vad det skulle bli för nått? Nu kan jag äntligen visa vad det blev! Det var nämligen en present till en liten nyfödd tjej (det visste jag inte att det skulle bli då iofs...) Här är resultatet i alla fall, ett par virkade små converse-liknande skor :o)


Jag såg en bild på liknande på någon internet-sida och bestämde mig direkt för att prova att göra ett par. Jag hittade nått mönster, men jag fick inte ihop det så jag fick lura ut själv hur jag skulle göra. Och resultatet, jaa,, jag är nöjd i alla fall :o)

Sedan gjorde jag en födelsedagspresent till min bror också, en mössa som jag visste att han velat ha. Även den gjorde jag utan något mönster... Inte för att den va så svår, men ändå ;o) Jag har fått veta att min kära bror knappt tar den från huvet ens när han ska sova, så jag antar att han gillar den... 


Kommentarer
Postat av: Lena

Kan man beställa!? Idag kom det snö och det är såå kallt. Inser att en mössa skulle vara bra!

2010-11-09 @ 21:04:47
Postat av: Lena

Ett par skor till Albin kan jag oxå lägga i beställningskorgen... och ps mössan ska va grå eller svart! ;)

2010-11-09 @ 21:06:15
Postat av: elin

SJUKT DUKTIG ÄR DU !riktigt snygga ! :D<3

2010-11-11 @ 17:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0