Är det här platsen, där själen läker?

I går var det då åverålsfesten och det var kul! Vi åt korv och mos med surkål, skålade med öl och cider och sjöng tyska nationalsången, i riktig oktoberfest-anda. Någon fick igång "julen är här" i högtalarna och då stämde vi allihop upp i en fin julkör ;o) haha Min åvve har nu fått sig ett par vinfläckar tack vare Steffa också...


I dag har jag hämtat ut mina tågbiljetter, hämtat böckerna till kommande kurs i anatomi och fysiologi, handlat och lagat mat för hela veckan samt tvättat två maskiner tvätt. Jag har också hunnit se på Anastasia som jag hittade på min hårddisk. Nu ska jag krypa ner i min renbäddade säng och läsa tills jag somnar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0