Det var en bra kväll

Först kom ingen, sen kom någon, sem kom alla... Ungefär så kan man sammanfatta gårdagskvällen från insidan av baren. Jag, Kitija och Susanna hade en del att göra och bra va vi också. I slutet av kvällen diffade vi inte på nånting, och vi hade till och med +10kr i kassan. Massvis med driks var det också så lite lön för mödan fick vi.

På vägen hem stod Kitija för kvällens skratt. Vi, dvs jag, Kitija och Cajsa var hungriga så vi tog en sväng förbi nattöppna statoil. Jag köpte två grillade korvar, och Kitija skulle ha en panpizza att värma i micron hemma och en korv. Hon lägger fram pizzan och säger att hon vill ha en korv med bröd också. Expediten frågar om hon vill ha den kokt eller grillad. Kitija tittar på pizzan och säger lite mumlande; nej, jag kan ta den som den är. Expediten kollar på henne och säger lite förklarande att det var korven han menade. Att jag inte dog av skratt då! En kokt panpizza??!! HAHAHA XD Alla måste ha trott att vi var dyngraka, men vi hade ju jobbat hela kvällen och inte druckit en droppe av annat än hallonsoda och krusbärsläsk :D


Nu ska jag traska iväg till gymmet med Cajsa och sedan ska vi kånka hem en bokhylla till mig har vi tänkt. Får se hur det går =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0