Eftermiddagsbak

Jag har försökt baka glutenfria brysselkex, men det var inte helt lätt. De flöt ut och blev mer som flarn än kex. Men smaken var det inget större fel på. Tror i alla fall att de fick godkänt av testpanelen som kom och våldgästade mig nyss, två av mina kära grannar; Skurt och hans bror Lill-Skurt. Vet inte vem av dem som är knasigast dock. De lånade min dator och "skulle bara kolla aftonbladet". Haha eller inte! Råkade vara inloggad på FB, mer behöver kanske inte sägas...


Den första plåten blev sådär lyckad, men på den andra stoppade jag ner kakorna i muffinsformar innan de åkte in i ungnen och då vart de faktiskt riktigt bra :o) Fick dock bara bild på formarna och inte kakorna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0