Förlåt, eller nåt...

Igår när jag skulle blogga var min dator så långsam att jag höll på att somna, därför blev det inget blogginlägg. Jag gick och la mej istället :o)

I dag har vi haft föreläsningar hela förmiddagen, denna gång om hjärtat och cirkulationssystemet.


Så här ser mitt cirkulationssystem ut ;o)

Om en liten stund, när lunchen hunnit sjunka ner, ska jag ock Cajsa till gymmet. Visst har vi blivit duktiga?! Tre gånger i veckan är vi där och kör stenhårt. Ja, Cajsa i alla fall. Jag har ju inte träningsvärk så jag har väl inte kört lika hårt jag :o/

Jag längtar till helgen, då ska jag, Erika och Cajsa åka till Lycksele och ha en mysig helg ihop! Så långt upp har jag aldrig varit förr så det blir spännande, en liten sightseeing i Norra Sverige helt enkelt. Cajsa har fått för sig att hon ska ut i skogen och jaga med Erikas pappa. Bäst att jag och Erika håller oss borta då ;o) hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0