Slagborrsfredag

Åå vad underbart det är att bo i lägenhet en fredagskväll när någon får för sig att köra med slagborr en stund. Äsch, man ska väl inte bli irriterad egentligen, om man själv vill sätta upp något vet man ju att alla andra blir irriterade. Fast det är klart, det kanske finns bättre tider under veckan än just en fredagskväll... Undrar om han/hon tänker sluta klockan sju som ju faktiskt är den tid då det är tillåtet att väsnas till?!

I vilket fall har dagen inte varit så spännande. Vi hade en föreläsning om matspjälkningssystemet på förmiddagen. Det var intressant, förrutom att powerpointen hon skulle prata utifrån var helt ostrukturerad så man blev bara förvirrad av att försöka skriva det som stod där. Sedan gick jag och handlade lite mat inför helgen. Jag hittade en frukt som jag aldrig har sett förr och blev bara tvungen att köpa den. Det var nån sorts äpple som dom kallade för kvittenfrukt. Brevid låg ett recept där frukten serverades med fisk. Det lät gott så det ska jag testa i helgen. Återkommer med resultatet ;o)

Nu ska jag mysa här hemma med någon film, ett glas vin och CHOKLAD!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0