Åå så duktig jag är!

Haha kan inte låta bli att klappa mig själv på axeln i dag! Jag ställde klockan och gick upp för att plugga några timmar. Jag hade bestämt mig för att plugga mellan 10-14, sen fick det vara bra, och jag hade sån diciplin att jag faktiskt gjorde det!

Efter det tog jag det lugnt ett par timmar, åt lite mat och pillade lite med en ny bloggdesign (som komer inom kort). Sedan kände jag för att träna lite så jag knöt på mig skorna och tog en löprunda på ca 6 km. Hittade en jättemysig stig som var perfekt för intervaller, så dit ska jag ta mig fler gånger...

När jag kom hem blippade det till på min dator och Erika undrade om jag inte ville hänga med henne och Cajsa till Waynes och plugga lite, och en kaka säger man ju inte nej till, eller hur?! hehe ;)

På vägen hem ringde mamma så jag pratade med henne en lång stund, och nu sitter jag här och har just fått en inbjudan till Student Ski Week i Vemdalen i vinter! Har också fått veta att min åvve har kommit, så i morgon ska jag traska till skolan och hämta ut den. Det är ju åverålsfest på lördag och då ska jag ha hunnit fixa till min åvve så att den blir fin innan den blir ful ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0