Dagarna blir så långa...

Dagarna blir, så långa när man går upp vid sju och man är färdig i skolan redan vid 10,30... Nu sitter jag och laddar för Ölympiska spelen som går av stapeln i eftermiddag/kväll. Det ska bli skoj =)

I dag fick vi träffa en proffessor, han hade varken skägg eller rufsigt hår så jag blev lite besviken ;o) Vi har också lämnat in vår första uppgift, anteckningar från en diskussion om våra förväntningar på utbildningen mm. Det känns riktigt bra och jag trivs i klassen. Nu vill jag bara komma igång med allt på riktigt, även om det är otroligt skrämmande att tänka på alla tentorna och seminarierna. Men det ska nog gå bra när de väl kommer...

Kommentarer
Postat av: lucke

hejsan, vad göres? :P

2010-09-02 @ 13:53:25
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0