De var inte vilda^^

Fick backning av min kära mamma om att de blommor jag sett inte var vilda, så jag ber om ursäkt. Blommor var det i alla fall och jag blev glad! Nu är snart allt snö borta, gruset är bortsopat från de flesta vägarna, små, väldigt små, knoppar kan man se på träden och solen värmer ordentligt nu. Om det bara slutade blåsa kan man snart sitta ute i kortärmat :D

Det är praktik i full gång, och i dag har jag satt kateter på en man, jag har samtalat länge med en annan man, delat lite mediciner och lite annat smått. Dagen i dag har gått otroligt snabbt, och jag kan inte fatta att mer än halva tiden på praktiken har gått. Jag trivs där, med personalen och de boende och det kommer bli tråkigt att lämna dem. Men samtidigt längtar jag tills praktiken är slut så att jag får åka hem och fira påsk med alla mina älskade, inklusive min sambo <3

För nu är vi sambo på riktigt. Hela helgen har vi hållt på att flytta och i går kväll blev vi i stort sett färdiga. Vi har lite småsaker kvar att packa upp bara, och lite som vi måste köpa, t.ex. ringar till duschdraperiet, galgar, en tvättkorg till och lite sånt. Det blir nog jättebra tillslut det här :D Ska bara få köpt mig en cykel som inte är alltför stöldbegärlig...

Vi har inget internet i lägenheten än, så bilder kommer komma upp så fort vi har det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0