Du är allt jag har och allt jag ber om...

Vad har jag gjort i dag? Jo, klockan ringde 05.30 och jag gick upp och åkte till praktiken. Jag har redan klagat över den tidiga timmen, men det är ju som sagt bara att vänja sig. Faktum är att går man och lägger sig vid halv tio på kvällen så är det inte så jobbigt egentligen. Väl på praktiken fick jag ta venprov på en tant, samt sätta kateter på en annan. Det var spännande, och jag klarade båda delarna på första försöket. Jag har också fått en "egen" patient att sköta om, som jag duschade i dag och jag ska även ha honom som "offer" på min kliniska examination. Han tyckte jag skötte mig bra och fick lovorden "Du tänker då på allt!"

Dagen gick snabbt, och nu på kvällen har jag varit på Kåren på barens/Dj:ns internfest. Käkade pizza och skrattade en stund, men gick hem tidigt. Nu ska jag sooova!

Kommentarer
Postat av: flickaneemeliie

sv: varsågod :)

2011-04-01 @ 22:52:33
URL: http://flickaneemeliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0