Längesen

Shit, det var helt toklängesen jag bloggade nu. Jag har haft så fullt upp med praktik, flytt och allt annat som ska fixas så jag har varken hunnit eller orkat. Men nu så :D
Vet inte riktigt vart jag ska börja, men jag kan ju berätta om att vi har varit hemma i Åsa över påsken och ätit god mat och massvis med godis. Vi har också lekt med sötnosarna i Frillesås, varit på GeKå:s och i Varberg. Bilden ovan är från Varbergs Fästning där vi hälsade på Bockstensmannen där han låg på muséet.
På påskafton var vi och kollade när Jonna hopptävlade. Hon har blivit så sjukt duktig sen i somras och det märks att hon inte tycker att det är lika läskigt att hoppa längre :D
Till sist har vi sjukt söta Jolina som har lärt sig att sitta sen hon var hos mig och hälsade på! Hon är kalasfin efterson storebror Tobias firade att han fyllde sju år! :D
Nu ska jag plugga, vilket jag skulle ha gjort sen typ nio i morse, direkt efter att jag och Cajsa tränade. Blev det så? Nej, så klart inte... Det har liksom dykt upp lite roligare saker emellan. Tex så har Pontus köpt sig en liten bil, en röd Ford som ser ut som en liten nyckelpiga, hihi! Den är verkligen hur söt som helst, och jag överväger starkt att klistra på svarta prickar som på en riktig nyckelpiga ;o)
Nä, plugga var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0