7 december

Tänk att december är den månad som går både snabbast och långsamast på något sätt. Dels längtar man till julhelgen som inte kan komma fort nog, dels är det så mycket som ska hinnas med helt plötsligt. I dag har jag köpt massa julklappar till nära och kära, dock inte riktigt alla. En del saker fanns inte hemma, så jag måste åka ut till Birsta en dag till innan jag åker hem.

I kväll har jag börjat på en av tre julklappar som är en hemlis. Jag har också gjort lite julgodisar och slagit in paket :)

I går hade jag min redovisning som gick rätt bra. Lärarna gillade vår poster jättemycket och vill använda den som exempel. Jag är visst lite bra på det där med att desgina saker ;) Synd bara att det bara gäller på dator, för ska jag försöka skapa något för hand blir det bara kaos av alltihop...

Nu är det bara två dagar kvar tills Anna kommer :D Vi kommer väl visserligen mest gå om varandra eftersom hon har mycket kvällspraktik och jag har skola 8.30-17 typ varje dag nästa vecka. Men men, vi får väl umgås på nätterna ;) Mysigt att hon kommer ska det i alla fall bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0