Keep on fighting

Nädå, jag har inte slutat blogga, har bara massa annat som är viktigare när jag äntligen är hemma. I dag har jag till exempel varit med Jonna i stallet där hon är hästvakt åt sin kompis foderhäst. En liten söt skäkckig c-ponny som är pigg och frammåt att rida. Jonna fick en rejäl lektion av mig och sedan skrittade hon ut en sväng och jag tog en annan häst i grimskaft på promenad. Hur mysigt som helst och precis vad jag längtat efter.

Julhelgen har varit helt underbar. Barnen var glada, tomten kom och jag fick massa fina julklappar. Massa god mat har ätits, julgodis bakats, vänner hälsats på och så har jag förstås njutit av att bara vara hemma!

Nu ska jag sova så jag orkar gå på teater i morgon. Jag, Malin och alla barnen utom Jolina ska se på en Astrid Lindgren-kavalkad. Det ska bli så mysigt, hoppas skådisarna är lika bra som förra året då vi var på Madicken-teater... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0