Bjuder på bilder från helgen

Ja, jag har ju varit lite dålig på att blogga det senaste men det har sin förklaring. Hela förra veckan var mor och bror hos mig och vi hade det supermysigt. Spelade spel, åt mat, gick på stan, badade på Himlabadet och bara umgicks. På lördagen åkte de hem, och så var det dags för styrelsefest med SÅS och sedan Russian BBQ, dvs grillning och förfriskningar i snön. Efter det var det mellanfest med SÅS igen med dans till Aqua och Markoolio. På kvällen sedan jobbade jag i baren med ett superskönt gäng och vi hade sjukt roligt. Fem stycken var vi, med två inskolningar som var grymma! Jag blandade Hallongrottor och skiktade Quick Fuck 's och fick beröm. Massor med folk var det på Kåren också.

På söndagen sen följde jag med en kompis till en fotostudio där hon skulle stå modell. Jag lärde mig massvis om fotografering och ljussättning och det var jättespännande :D Nedan följer en liten bildbomb från min helg...


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0