But I did it all, I did it for love

I dag händer det just ingeting. Det snöar, återigen, utanför fönstret. Pontus är på jobbet. JKag sitetr hemma. Ska plugga lite inför seminareit i morgon som ska handla om utvecklingspsykologi, men annars ska jag nog bara ta det lugnt. Hade planer på att gå och handla senare, men det känns inte så lockande att ge sig ut i ovädret.

Om några dagar kommer mamma och André upp, det ska bli jättekul! Saknar dem massor :D Sen har jag också fått veta att Alexandra, min förra badmintontränare, ska komma upp och tävla i sporthallen här i slutet av månaden. Ska bli jättekul att träffa henne med :D

Man måste ha lite saker att se fram emot, annars blir hemlängtan alldeles för stark. Jag har börjat inse att jag inte kommer kunna åka hem förrän till sommaren eftersom vi ska ha massor med obligatoriska övningar på KTC under våren, och sedan börjar praktiken. När den väl är avklarad är det maj och då är det ingen större idé att åka hem. 1 juni SKA jag i alla fall vara hemma, för då tar min älskade Tessie studenten och det kan man ju inte missa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0