Jobb

I går var jag och min älskling i Birsta och strosade omkring. Vi åt på IKEA och handlade lite småsaker som kan vara bra att ha, bland annat ett par täcken till mamma och lillebror när de kommer upp och hälsar på om några veckor så de slipper ligga och frysa :D Sedan gick vi till Red Eagle-shoppen (Timrå-fansens shop) och köpte biljetter till Frölunda-Timrå nästa lördag. De i kassan kollade väldigt konstigt på mig och frågade om jag inte menade Timrå-Frölunda, men nej! Det är ju Frölunda jag ska se ;o) Pontus skämdes, hehe.

I dag har jag varit och hälsat på hos Erika som har flyttat. Jättemysigt var det. Hon bor nu i en av de lägenheterna i Fagerdal som jag hade tänkt söka först, men som blev upptagna innan jag hann anmäla intresse. Fast jag ångrar mig inte, det är så långt att gå och en hemsk backe uppför dit...

I kväll ska jag och sötaste Kitija jobbai baren, får se om det blir något drag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0