Dance the night away

I dag har varit en riktigt fin dag om man jämför med hur det har varit de senaste veckorna, sol och skönt i vattnet. Det var helt vindstilla i förmiddags, men efter hand har det blåst upp allt mer, och jag har varit på havet i princip hela dagen. Först seglade jag med Jonna till en ö i fjorden, där fikade vi och hade det mysigt bland fåren. Sedan seglade vi hem igen, jag åkte och lämnade hem henne innan jag åter igen åkte till Gårda Brygga för en framskjuten seglarkurs för vuxna. Det var riktigt trevligt och de var duktiga. Det blåste dock riktigt bra frammåt kvällen, så det var ingen semestersegling precis ;o)

Nu sitter jag uppe och försöker fördriva tiden fram tills jag ska åka till Varberg och hämta moster Nilla och Martin...

Förresten, nu har jag fått igång photoshop och några andra adobe-program på min dator så nu kan det snart komma upp bilder igen :D Bland de andra programmen fanns ett där man kan göra animationer, det ska jag nog försöka lära mig en regnig dag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0