Och ändå ser jag nu bara molnillusioner

En veckas seglarskola har gått, och jag är nära intill slutkörd. Mest på grund av att jag har gått och blivit vrålförkyld. Vi har haft ett gäng härliga, fantastiskt duktiga barn i veckan, och de har lärt sig hur mycket som helst! Och några av dem tror jag allt kommer tillbaka under sommaren för att vara med i klubbens övriga verksamhet.

Nu ska jag bara vila tills på söndag då det är stor tävling i hamnen och självklart ska jag vara med. Kanske åker jag ner till Gårda under morgondagen och kollar in Feva-förbundets träningsläger, eftersom jag och mamma nu inte kommer att åka till Marstrand för att kolla på Stena Match Cup som planerat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0