Som om inget annat vore nog

Det blev inget feva-läger i Gårda, inget Marstrand heller för den delen. Förmiddagen spenderade jag i hängmattan, sedan åkta jag, André och mamma till Varberg och kollade in Surfers Paradise-dagen i Apelviken. Där var massa prova-påaktiviteter, uppvisningar och tävlingar. Meningen var att André skulle delta i en longboard-tväling, men den blev inställd. Istället tittade vi på så kallat SUP, stand up paddling.





Väl där fick jag ett SMS om att min hårddisk på laptopen har krashat totalt och att ingen information går att rädda från den. Kan inte Kristian rädda den, kan ingen... Bilder, skolarbeten och massa annat är alltså nu helt borta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0