Oviktigt? Viktigt?

Jag vet inte riktigt vilka det är som läser min blogg, så det känns nästan lite ovärt att uppdatera hela tiden. Eller okej, lite koll har jag på att Cajsa, Erika, Mika, Camilla och farmor läser. Och så kikar nog Elin in emellanåt. Men jag har fler besökare än så...

Picknickfestivalen var grymt mysigt, och det värsta som inträffade var en liten kille som ramlade med cykeln och fick ett par jack på knäna och skrapsår lite var stans. I övrigt delade jag mest ut plåster och gick och skrattade för mig själv åt säkerhetsvakterna i komradion (jag låg på säkerhetskanalen tillsammans med dem). De var otroligt snälla och roliga! Har fått en helt annan bild av dem nu efter måndagen... 

Jag har städat och röjt i mitt flickrum hos pappa när jag ändå har varit här hela veckan. Nu äre damfritt och en hel sopsäck är på väg till tippen med gammalt skräp. Det är lite sorgligt att göra sig av med sina saker. Även om man vet att man aldrig någonsin kommer att använde de igen, och det egentligen bara är skräp, så tar det emot att kasta iväg det. I en låda hittade jag ihopsatta sugrör som en gång fungerat som droppslang när jag lekt sjukhus med mina kompisar. 

I en kartong hittade jag mina gamla skrivböcker från 0-1:an där jag skrivit berättelser. De flesta är halvfärdiga vilket tydligt visar på att jag saknade tålamod till att göra något färdigt nån gång. De historier som trots allt har ett slut har mina lärare fått tvinga mig att skriva klart. Oftast har jag då bara lagt till en mening som ger den (i alla fall lite) spännande berättelsen ett väldigt trisst slut. Tur att jag bättrade på mig mot slutet av grundskolan i alla fall! ;o)

Nä, nu äre dags att sova så att jag orkar med en heldag på Liseberg i morgon! :D

PS. Inga kattungar i sikte än så länge, bara en tiggande Kajsa som stryker sig kring mina ben så fort hon vill ha mat...

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej Carro, klart du ska fortsätta uppdatera :P Ville bara tala om att jag läser din blogg också, Jessica i Linköping :)

2011-06-10 @ 16:07:40
Postat av: elin

OM jag kikar in! keep it up`! <3

2011-06-11 @ 11:53:50
Postat av: Lena

Men du.... Jag håller allt koll på dig också! Kram

2011-06-13 @ 08:33:36
Postat av: Linnéa

Jag läser också ;)

2011-06-15 @ 22:31:07
URL: http://linneabtw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0