Pingstaftonslukande

Vad söta ni är! :D

Det är visst pingstafton i dag. Min fråga är då, varför har pingstliljorna blommat över för länge sen? Är inte tanken att de ska stå till pingst? Kanske är det jag som är ute och cyklar, men konstigt tycker ja det är...

I dag har jag hjälpt mamma ute i trädgården med att luka ogräs i rabbaterna. Jag tycker faktiskt att det är mysigt, och resultatet blir ju så tydligt när man är klar. Dessutom kan man ju passa på att jobba på solbrännan om man har bikini på sig ;o)

Gårdagens Lisebergsbesök var otroligt lyckat! Vi hade blivit lovad regn av alla väderprognoser, och visst blev vi blöta. Men knappast av regn, utan snarare av vattnet som sprutade från Kållerado och Flumeride. Solen strålade ikapp med oss, och vi hann testa de flesta attraktioner; Lisebergsbanan, Jukebox, Kanonen, Hanghai, Radiobilarna, Små Grodorna, Rabalder, Kaffekopparna, Slänggungan, Uppsvinget, den nya Atmosfear och självklart några varv i BALDER!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0