Väntan

Nu har jag just gjort klart en film om Joel som hans pappa ska få när han fyller 50 i veckan. Jag har egentligen hur mycket material som helst, så det kanske var tur att min dator klappade ihop just innan jag skulle börja. Datorn fungerar alltså fortfarande inte, och kommer inte att göra det på ett par veckor framöver heller. Förhoppningsvis kan en kompis till Kristian fixa den om ett par veckor. Troligtvis kommer jag få köpa en ny hårddisk, men jag hoppas så innerligt att jag slipper, och framför allt hoppas jag på att jag får tillbaka det som finns PÅ HÅRDDISKEN! Bilder, skolarbeten och massa annat. Jag vet att jag är en idiot som iinte har tagit en säkerhetskopia, men det är lätt att glömma^^ Bilder kommer nog inte komma upp förrän jag har fixat photoshop nånstans i alla fall...

I kväll ska jag i alla fall hämta Pontus i Göteborg. Han ska vara här en vecka, och det blir mysigt! Vi håller alla tummar vi har för att vädret ska överaska och visa sig från sin bästa sida i morgon kväll, då vi bokat in vår luftballongfärd som jag fick av honom i julklapp!! Hoppas, hoppas, hoppas!!

Innan ringde Teresias mamma och frågade om jag kunde tänka mig att jobba på dagis i morgon. För den som inte vet det så har jag varit runt på förskolor, kontaktat rektorer mm för att försöka få in en fot på någon förskola häromkring, och nu äntligen hörde de av sig. Kl 08.00 i morgon bitti ska jag alltså börja. Hoppas bara på att det blir fler dagar under sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0