I'm not a girl, not yet a woman...

Heregud vad jag hann med att göra mycket saker i går. Först var jag upp på KTC och gjorde mitt praktiska prov, att sätta kateter, och det gick bra! Var lite skakig i början bara för jag var helt säker på att jag skulle få ge injektioner och då blev det kortslutning i min hjärna på hur jag skulle göra. Men sedan klarnade det och det gick bra.

Sedan åkte jag och Pontus vidare till Birsta och köpte färg mm så att vi kan börja måla om i lägenheten. Det kommer bli vitt i sovrummet, förrutom en vägg som blir nougat-brun. Förhoppnigsvis räcker den vita färgen också till köket, i alla fall till en vägg som är väldigt ful. Vi var på Rusta, IKEA och sedan en snabbis på ICA-maxi för lite sista handing inför mitt finbesök. Efter det åkte vi upp och lämnade det som skulle till lägenheten innan jag gick till socialkontoret och träffade en kille som jag ska bli ledsagare åt. Till sist gick jag hem och städade hela lägenheten och lagade mat till mig och älsklingen.

Behöver jag säga att jag somnade som en stock när jag la mig i sängen sen?!

Nu sitter jag och väntar på att Cajsa ska komma hit så att vi kan gå till Kravallen som ska vara på skolan. En tillställning med hinderbana, badtunna, Bastutunna och massa lekar. Sedan ska jag ÄNTLIGEN gå och möta upp mina favorittjejer på stationen!

Kommentarer
Postat av: flickaneemeliie

fin blogg :)

2011-03-25 @ 17:40:27
URL: http://flickaneemeliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0