Trying my best...

Okej, då sitter jag i min brors rum i en annan del av Sverige och har det rätt bra :D Vi har lagat flygande Jacob ihop, käkat och chillat med resten av gänget här i huset. De bor elva, eller tolv, har inte riktigt koll, personer i huset varav de flesta är killar. Och huset är nästan, men bara nästan, i klass med de som var med i rent hus ;o) hehe Men jag ska försöka att inte bry mig, jag bor ju faktiskt inte här, är bara på besök.

Resan var faktiskt inte speciellt jobbig, bytte tåg och buss två gånger, en gång i Gävle och en gång i Borlänge. Egentligen hade jag ett byte till, men det var samma buss från Malung sen så det var bara att sitta kvar. När jag klev av bussen hamnade jag i princip mitt i skidskolan vilket var perfekt :D

I morgon blire skidåkning hela dagen, och jag ska försöka låta bli att bryta ben och armar... Nu är ja SUPERTRÖTT, gick ju upp 04.30 i morse, så det är väl inte så konstigt...

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0