With a lot of keys in my pocket...

I förmiddags var jag och hälsade på på min praktikplats och det kommer bli jättebra tror jag! De var så trevliga, både personalen och de boende jag hälsade på och stället var mysigt :D

Efteråt gick jag och Cajsa till gymmet och tränade. Efter det var jag och min älskade på Mitthem och skrev kontrakt och fick nycklarna!!!!!! Ååå det kommer bli så bra när vi fått iordning. Dock är det en del vi ska greja med innan vi flyttar in, bland annat målning och STORSTÄDNING, för det var definitivt inte rent där^^

Efter ett vanligt onsdagsbesök på Kåren ska jag nu krypa ner i sängen och mysa. I morgon ska jag ha praktiskt prov på KTC, så önska mig lycka till ;o) hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0