För det är så jag säger det till dig...

Har just kommit hem från gymmet. Det var alldeles för längesen vi var där jag och Cajsa, och det kändes kan jag lova! Musklerna är nu trötta och ömma, och jag mumsar i mig marrängtårta från igår som tröst ;o) Man kan ju inte riskera att se alltför vältränad ut... Hehe
I eftermiddag ska jag och Cajsa in till stan en sväng och försöka hitta nått tyg att sy nått hav-inspirerat till på lördag av. Då är det medelpaddeln och sedan sittning på kvällen vilket ska bli kul! Sedan är det inte många dagar kvar tills jag åker hem över sommaren! Det är med blandade känslor som jag ser fram emot det, men jag saknar familjen och älsklingskusinerna så otroligt mycket...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0