Nu äre borta...

Jag började på ett inlägg i förmiddags, men sen så fick jag fikagäster och då försvann inlägget. Så nu får det bli ett nytt :D
Jag har just varit på Kåren på SÅS-möte med ett glatt gäng. Innan dess var jag och Cajsa i kyrkan och kollade på studentkören Gugner när de höll vårkoncert. Jätteduktiga var dem!

Jag måste skriva klart min diskussion till rapporten som vi ska ha opponering på innan jag får gå på SOMMARLOV. Det är bara så sjukt oinspirerande att skriva diskussionen. Eftersom man ska beröra alla områden så känns det som om man skriver rapporten en gång till...

I morgon ska jag hämta ut min rapport som jag skrev under praktiken, som jag dessvärre inte fick godkänt på. BLÄ! Hoppas jag bara behöver komplettera nått litet, orkar verkligen inte annars...

SOMMARLOV! På tisdag åker jag hem och det ska bli sååå skönt att få träffa familjen och vara med dem hela sommaren. Men jag kommer sakna Sundsvall och speciellt en person :o/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0