På tiden igen...

Det har inte gått att publicera inlägg på hela helgen, därav inget bloggande och jag har liksom glömt vad det var jag skulle ha skrivit...

Nu sitter jag i skolan och väntar på Cajsa som gråter och Erika som söker en karakarl, och dom bara flummar med sin rapportuppgift ;o) Sen ska vi in till stan en sväng. I kväll blire nog bara plugg, i morgon är det seminarium, och sen äre helg, förrutom rapportskrivning. I helgen bär det av till Ånge på generalsutbildning och nästa helg längtar jag till. Då ska jag till Stockholm på studentforum först på torsdag-fredag, sedan stannar jag över helgen hos Mika! Det blir utgång på Sommar, en klubb med utedansgolv och tema djurpark, promenader i den vackra stan och ällmänt semestermys :D Jag hoppas på underbart väder och massa glassar i solen också!

Jag har fått rapporter hemifrån om att lilltjejen lärt sig krypa! Åå vad jag önskar att jag kunde vara där och se hennes framsteg, få se Jonna när hon tävlar, följa med killarana på fotbollsträningar och bara vara med dem allihop hela dagarna, leka med dem, bada i deras pool, äta glass, cykla på utflykter... Nu är det bara några veckor kvar innan jag kommer hem för långledigt och jag längtar sååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0