Känns det lätt att vara ensam, svårt att vara två...

Äter bilar med snö på, och ibland en saffransgiffel mellan skrivandet. Mm längtar till jul nu :o) Sitter och skriver på min rapport som jag tänkte göra färdigt i helgen. Tills jag kom på att jag saknar en av böckerna och den finns tillgänglig på bibblan tidigast på onsdag. Så får väl skriva en del nu och fortsätta senare nästa vecka.

Det är den 111111 i dag, missade dock klockslaget 11.11 eftersom jag var mitt uppe i skrivandet då. Och inte kan man skriva att det kommer fler tillfällen heller för jag lär inte leva nästa gång ;o)

Nu ska jag gå ner till skolan en sväng för att köpa biljett till nästa helgs åverålsfest. Det ska bli väldans trevligt, så hoppas veckan går fort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0